Řízení kvality

Do povědomí zákazníků vstupujeme profesionálním přístupem a veškeré naše činnosti jsou orientovány s cílem splnit očekávání klienta. Ve snaze o zkvalitnění procesu jsme získali certifikát ISO 9001.

Orientujeme se na zákazníka

  • zákazník zná naše přednosti, kvalitu, úroveň, odpovídající cenu
  • trvalá kvalita našich výrobků je pro nás důležitější než krátkodobé zvýšení obratu
  • ve srovnání s konkurencí zaujímáme vedoucí pozici
  • jsme spokojeni teprve tehdy, když se k nám zákazníci opět vracejí
  • jsme aktivní ve všech evropských zemích
  • neustále postupujeme k dalším zákazníkům rozšířením výrobního programu
  • v tradici, která nás zavazuje, hodláme pokračovat

Orientujeme se na zaměstnance

  • naši pracovníci jsou vybíráni jak podle odborných tak i lidských kvalit, jako jsou čestnost, schopnost práce v týmu a integrita
  • pracovníci jsou vzhledem k rozsáhlému zavádění nových technologii a průběžnému vzdělávání hlavní výkonnou silou podniku
  • udržujeme mezi sebou dobrou komunikaci a jsme zastánci otevřené informační politiky umožněné jednoduchou a pružnou organizací
  • formulujeme cíle a činíme rozhodnutí za spoluúčasti dotyčných pracovníků

Orientujeme se na proces

  • vizitkou naší firmy je pevný řád, pořádek a dynamické rozhodování
  • všechny procesy jsou definovány, popsány a pravidelně auditovány
  • všichni zaměstnanci pracují průběžně na optimalizaci procesů, mají odpovědnost i kompetence